-->

Σελίδες

Get Adobe Flash player

23/11/12

Πώς βρέθηκε η Jessica ανάμεσα σε δύο γυμνούς άνδρες;


Η όμορφη ηθοποιός πριν το γάμο της με τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ είχε κανονίσει μια μέρα σε σπα με τις φίλες της. Όμως εκείνες της είχαν κανονίσει μία έκπληξη… Μπορεί η Τζέσικα Μπίελ να είχε αποφασίσει να περάσει μια ήρεμη ημέρα χαλάρωσης αντί να κάνει ένα τρελό μπάτσελορ πάρτι πριν παντρευτεί, όμως οι καλές της φίλες είχαν άλλα σχέδια.

Η 30χρονη σταρ βρέθηκε στις Σουηδικές Άλπεις μια μέρα πριν το γάμο, με σκοπό να διώξει το στρες και να ακολουθήσει προγράμματα εντατικής περιποίησης για να είναι όμορφη τη μεγάλη ημέρα. Η ηθοποιός δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της, ότι τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα φανταζόταν, αφού όταν χαλάρωνε στη σάουνα εμφανίστηκαν ξαφνικά δύο μυώδεις άντρες οι οποίοι στη συνέχεια μπήκαν στη σάουνα μαζί της.

«Ήμουν μόνη μου στη σάουνα και ξαφνικά μπήκαν στο δωμάτιο δύο άντρες με πετσέτες γύρω τους. Θεώρησα ότι ήταν κάπως περίεργο, αλλά βρισκόμασταν στην Ευρώπη, οπότε δεν ήξερα τι λέει το πρωτόκολλο. Εγώ πάγωσα και έμεινα ακίνητη στη θέση μου, όταν εκείνοι γδύθηκαν τελείως και μπήκαν στη σάουνα!», δήλωσε η σταρ γελώντας με το περιστατικό.

Σε αντίθεση με τους δύο άντρες η Τζέσικα φορούσε το μαγιό της, οπότε αισθανόταν λιγότερο άβολα όταν βρέθηκε ανάμεσα από τους δύο γυμνούς Αυστριακούς. «Ήταν ολόγυμνοι και εγώ ήμουν ανάμεσα τους!... Είχα πάθει σοκ! Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω», δήλωσε στη συνέντευξή της.

Οι φίλες της μάλλον ακόμα γελάνε με το αστείο που έκαναν στην ηθοποιό.

Πηγή: Real.gr

Get our toolbar!
ERA Kosmos - 93.6 FM Αθήναι Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...