-->

Σελίδες

Get Adobe Flash player

6/2/12

Όταν ο Νίκος Απέργης αρρώστησε...


Γράφει ο Παναγιώτης Θ. Τουμάσης

Άυτά είναι κάποια μηνύματα από εκείνη την περίοδο, που ο αδικοχαμένος φίλος μας και αγαπημένος ηθοποιός όλων των Ελλήνων, Νίκος Απέργης, αρρώστησε... Δείτε τις χρονολογίες... Το πάνω-πάνω είναι μήνυμα email και τα δύο πιο κάτω προέρχονται από το chat της Google... Με το πάνω-πάνω (χρονικά μεταγενέστερο) μήνυμα φάνηκε προς στιγμή ότι η περιπέτεια υγείας του είχε αίσια έκβαση. Δυστυχώς όμως, στη συνέχεια οι επαφές μας ατόνησαν... Δεν απαντούσε στα μηνύματα που τού έστελνα... Εγώ νόμιζα ότι ...τσακωθήκαμε... Κι αναρωτιόμουν το γιατί...
ΝΙΚΟΣ ΑΠΕΡΓΗΣ
14/12/09

προς Εμένα

Πάνο,
Χαίρομαι που είσαι καλά και σου αρεσε η εκπομπή.

Την άλλη Κυριακή την πρώτη ώρα έχω Χριστουγεννιάτικες μουσικές και τη δεύτερη ώρα ένας αξιόλογος ηθοποιός ο Νίκος Καραγιώργης (γιος του φίλου μου Κώστα Καραγιώργη)

Σου εύχομαι Καλές Γιορτές

Νίκος Απέργης

ΝΙΚΟΣ ΑΠΕΡΓΗΣ
30/9/09

προς Εμένα

10:52 π.μ. εγώ: Καλημέρα! Επειδή υπήρξα σκληρός και ίσως άδικος σε κάποιους χαρακτηρισμούς μου για κάποιο φίλο, πριν από μια-δυο μέρες, να πω ότι μού έστειλε email και νομίζω ότι πλέον δεν έχω παράπονα απέναντί του. Είναι ένας καλός άνθρωπος

10:53 π.μ. Είστε καλά; Πώς πήγε η δεύτερη εγχείρηση;
Πότε θα ξαναρχίσετε εκπομπές;

11:38 π.μ. ΝΙΚΟΣ: Οι εκπομπές θα αρίσουν στις 11/10. Πρώτα ο θεός.

ΝΙΚΟΣ ΑΠΕΡΓΗΣ
10/9/09

προς Εμένα

6:39 μ.μ. εγώ: Καλησπέρα, τι κάνετε;

13 λεπτά
6:52 μ.μ. ΝΙΚΟΣ: Χάλια. Μόλις βγήκα από το Νοσοκ.

εγώ: Γιατί;;;

6:53 μ.μ. Περαστικά Φίλε μου

ΝΙΚΟΣ: Στένωση καρωτίδων 97% και 80%

εγώ: Ελπίζω να μην είναι σοβαρό και να περάσει γρήγορα

6:54 μ.μ. Δεν ξέρω καθόλου απ' αυτά... Εγώ αν πάω να εξεταστώ, είμαι σίγουρος ότι θα έχω χίλια πράγματα

Τώρα είστε καλύτερα;

6:55 μ.μ. ΝΙΚΟΣ: 'Εκανα εγχείρηση στη μία καρωτίδα και στο τέλος του μήνα στην άλλη

εγώ: Είστε δυνατός και δεν σας φοβάμαι. Φαίνεται ότι στη ζωή πάντα πρέπει να παλεύουμε σκληρά. Άλλοτε με οδυνηρούς αποχωρισμούς κι άλλοτε με προσωπικές μάχες...

6:56 μ.μ. ΝΙΚΟΣ: Θα τα ξαναπούμε.

εγώ: Ναι Φίλε μου, Ξεκουραστείτε τώρα.

6:57 μ.μ. Καλό βράδυ

Αύριο θα γίνει η κηδεία, στο Α΄ Νεκροταφείο Αθηνών...

ERA Kosmos - 93.6 FM Αθήναι Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...